Son zamanlarda yurt dışından gelen kozmetik ve bakım ürünlerinin aşırı pahalılığı sebebiyle ve Türk markalarının da aslında gerçekten güzel ürünler çıkardığını fark etmemle, kozmetik ve bakım ürünlerinde içerikleri içime sinen, Türk markalarının ürünlerini araştırmaya başladım. Herbaderm de bu süreçte tanıştığım bir marka oldu, ürünlerinin çoğunda seçilen içerikleri beğensem de yeni bir göz kremi arayışında olduğum için önce göz kremini denemek istedim.
Herbaderm Torba ve Morluklara Karşı Göz Altı Kremi; içeriğindeki c ve e vitamini, centella asaitica özü, pantenol ve çeşitli peptitler(oligopeptide tetrapeptide) ile göz çevresini güzelce nemlendirirken aydınlık bir görünüme kavuşturmayı ve düzenli kullanımda morlukları azaltmayı vaat ediyor. 15 ml'lik bir tüpte satılıyor, tüpün ağız kısmı ürünü kontrollü bir şekilde almaya olanak sağlayacak incelikte.
23 yaşındayım ve göz altlarımda belirgin bir çöküntü yok, hafif çizgilenme ve morluk problemim var, ben kremi sabah ve akşam olmak üzere yaklaşık 2 aydır düzenli olarak kullanıyorum. Kullandığım süreç boyunca göz altlarımdaki nemliliğin arttığını fark ettim. Aynı zamanda vaat ettiği gibi hafif bir aydınlanma sağladığını da düşünüyorum, ancak morluklarıma belirgin bir etkisi olduğunu söyleyemem.
Benim göz çevremde aşırı kuruluk problemim olmadığı için bu kremin nemlendiriciliğini yeterli bulduğumu düşünüyorum, göz çevresinde kuruluk yaşayanların ihtiyacını karşılamayacaktır. Ve yine her üründe olduğu gibi vaatlerine bakarak mucizeler bekleyerek kullanmamak gerekiyor bu ürünü de, içeriğini sevdiğim ve güzelce nemlendiren bir krem olduğu için ben memnun kaldım fakat büyük beklentiler ile kullananların beklentilerini karşılamayacaktır.
Ürünün kendi ambalajında yazanlar ve içerik listesi de aşağıdaki gibi; silikon benim kaçındığım bir içerik değil ancak hassasiyeti olanlar içeriğine dikkat ederek satın almalı.
içerik listesi;
Ürünün açıldıktan sonra 12 aylık ömrü var, Watsons, Gratis'lerde 50 TL gibi bir fiyata satılıyor ancak indirimlerde daha uyguna bulmak mümkün. Benim şimdilik memnun olduğum bir göz kremi, sanırım birkaç kez daha satın alıp kullanırım.
Okuduğunuz için teşekkürler!



























